دسته بندی | آندروید |
بازدید ها | 2 |
فرمت فایل | zip |
حجم فایل | 17881 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 18 |
آیا دلتان می خواهد با شماره ای تماس بگیرید که در دفترچه تلفن و بخش مخاطبین گوشی طرف مقابلتان موجود است و با تماس شما ، نام ذخیره شده شماره مذکور برای طرف مقابلتان در هنگام تماس نمایش داده شود!؟ آیا می خواهید با یک فرد با شماره خودش تماس بگیرید و شخص مورد نظر را شوکه کنید؟!! آیا می خواهید با دوست تان با شماره ۱۲۳۴۵ تمایش بگیرید؟! باید بگوییم این قابلیت تنها به تماس گرفتن منتهی نمی شود
شما می توانید حتی با مبلغ ماهیانه ناچیز تماس رایگان و پیام رایگان داشته باشید و یا حتی مکالمات خود را ضبط کنید و یا
این نرم افزار به همراه آموزش استفاده از آن فقط 3000 تومان به مدت محدود به فروش می رسد
موضوع:
پروپوزال بررسی نقش رضایت و اعتماد مشتریان بر عملکرد مالی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
امروزه بیش از هر زمان دیگری در صنعت خدمات مالی احساس می شود که مدیران بایستی رفتار و انگیزه مشتریان خود را درک کنند تا بتوانند به بهترین نحو، نیازهای مشتریان خود را برآورده کرده و از جذب آنها توسط سایر بانکها جلوگیری کنند (فضل زاده و همکاران، 1389: 48). بنابراین در این شرایط ، تمام دغدغه بانکها این است که نه تنها مشتریان جدید جذب کنند، بلکه مشتریان قدیمی خود را نیز نگه دارند. می توان ادعا کرد که نگهداری مشتریان قدیمی برای بانکها بیش از جذب مشتریان جدید اهمیت دارد. دلیل این نکته نیز خیلی ساده است: هزینه فروختن خدمات به مشتری قدیمی، کمتر از هزینه تلاش برای جذب مشتری جدید است و این موضوع به دفعات در تحقیقات انجام شده به اثبات رسیده است (ونوس و صفائیان،1384 :52).
در سال های گذشته صنعت بانکداری کشورمان، به دلیل مشکلات مختلف اقتصادی، اجتماعی و مهمتر از همه فزونی میزان تقاضا بر عرضه،همواره مشتری مداری و ارکان آن را مورد بی توجهی قرار داده است اما از ابتدای دهه قبل و با ورود بانک های بخش خصوصی، این صنعت رفته رفته به سوی رقابتی شدن قدم بر می دارد. تغییرات تدریجی که در صنعت بانکداری کشورمان به دلیل ورود بانک های بخش خصوصی و موسسات مالی و اعتباری به وجود آمد،باعث افزایش مکرر انتظارات مشتریان در تمام زمینه های مربوط به خدمات مشتری شده است. بنابراین بانک ها باید با شناسایی دقیق عوامل موثر بر جلب رضایت مشتری، سیستم هایی را در جهت جلب مشتریان و در نهایت ایجاد وفاداری هدایت و اجرا نمایند (ونوس و صفائیان،1384: 52).
از دیگر سو تحقّق اهداف در رویکردهای جدید بازاریابی شرکت ها در عصر فرا رقابتی بیش از پیش در گرو جلب اعتماد مشتریان آنهاست. در اقتصاد جهانی که سازمان ها بیشتر از قبل با بیگانه ها در ارتباط قرار می گیرند و حتی به آنها متّکی می شوند، سیاست ها و روابط بین آنها پیچیده تر می شود، تلاش برای ایجاد اعتماد به یک عامل حیاتی تبدیل شده است(Solomon & Flores, 2008)
در عصری که بیشتر بازار ها بلوغ یافته اند و مشتریان جدید به سختی به دست می آیند، شرکت ها نیاز مبرمی به حفظ و نگهداری مشتریان و وفادار کردن آنها دارند؛ به طوری که گفته می شود کسب یک مشتری جدید حدود شش الی نه برابر حفظ مشتریان فعلی هزینه در بر دارد(Peppers & Rogers, 2004)
امروزه، مدیران موفق به این نتیجه رسیده اند که وفادار ساختن مشتریان و نگاه داشتن آنها در سبد مشتریان تنها در پرتو جلب اعتماد آنها به سازمان میسر خواهد بود. بنابراین تغییر جهت بازاریابی و تکیه بر مشتری گرایی مبتنی بر اعتماد برای شرکت ها یک الزام است تا یک فرصت اختیاری.
ایجاد اعتماد در سازمان های ارائه کننده خدمات و به خصوص در بانک ها مشکل تر و با اهمیت تر از سازمان های فروشنده کالاست. اعتماد تأثیر زیادی در موفقیت سازمان های خدماتی دارد؛ زیرا خدمت برعکس محصول قبل از انجام خرید، قابل دیدن و لمس کردن نمی باشد و خریداران خدمات همواره را که خریداری می کنند، محصولاتی با خطرپذیری بالا می پندارند. بنابراین یک مصرف کننده در هنگام خرید خدمت مورد نظرش باید به ارائه کننده خدمت اعتماد کند(پپرز، 1999).
با توجه به اینکه محقق سابقه چندین ساله ای در بانک قوامین داشته و به طور مدام با مشتریان در تعامل نزدیک بوده و بر این مهم آگاهی دارد که جلب رضایت مشتریان در گرو درک خواسته و نیازهای آنان است. به طور کلی دغدغه محقق این است که وضعیت بازاریابی و مشتری مداری این موسسه نه تنها دارای نواقصی است ، بلکه امکان و پتانسیل رشد و توسعه بسیاری را دارا می باشد. بنابراین با در نظر گرفتن موارد ذکر شده و نیز اهمیت حیاتی موسسات پولی و مالی برای جامعه، بررسی ارتباط بین رضایت و اعتماد مشتریان و عملکرد مالی بانک قوامین در آن ضروری به نظر می رسد و به نوعی می توان ادعا نمود که دغدغه موجود می باشد و همچنین به دلیل کمبود چنین مطالعه ای در محیط این گونه موسسات، محقق سعی دارد تا به بررسی ارتباط نقش رضایت و اعتماد مشتریان بر عملکرد مالی بانک قوامین بپردازد.
امید است این پژوهش با بررسی نقش رضایت و اعتماد مشتریان بر عملکرد مالی بانک قوامین ، زمینه را برای بهبود عملکرد مالی بانک قوامین و افزایش کیفیت خدمات فراهم آورد
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
دسته بندی | کارآموزی |
بازدید ها | 1 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 69 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 70 |
این محصول درزمینه پروژه کارآموزی رشته ی عمران میباشد که در موضوع تخریب درباره آن مطالعه شده است.
دسته بندی | برق |
بازدید ها | 2 |
فرمت فایل | zip |
حجم فایل | 2202 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 8 |
عنوان مجله:
IEEE TRANSACTIONS ON POWER DELIVERY
عنوان مقاله:
Voltage Stability-Based DG Placement in Distribution Networks
Abstract—Due to high penetration of distributed generation (DG) in distribution networks, transmission networks are no
longer responsible solely for security issues in low-voltage distribution networks. DG units may also participate in security as well
as power generation depending on their locations. In this paper, a DG placement problem is solved based on voltage stability analysis
as a security measure. Modal analysis and continuous power flow are used in a hierarchal placement algorithm. Also, a modified
equivalent reactive compensation method is proposed to provide a priority list of DG locations for compensating reactive power
during occasions of reactive power shortage. Simulations are carried out on the well-known 33-bus radial distribution network.
The results show the effectiveness of the placement algorithm and the ranking method
.
Index Terms—Continuous power flow (CPF), distributed-generation (DG) placement, modal analysis, radial distribution networks,
voltage stability.
تعیین مکان DG در سیستمهای توزیع به منظور پایداری ولتاژ
چکیده
با توجه به نفوذ بالای تولید پراکنده (DG) در شبکههای توزیع، شبکههای انتقال دیگر به تنهایی مسئول مسائل امنیتی در شبکههای توزیع فشار ضعیف نیستند. علاوه بر این، واحدهای DG با توجه به مکانشان ممکن است در بحث امنیت و همچنین تولید برق شرکت کنند. در این مقاله، مساله مکانیابی DG براساس آنالیز پایداری ولتاژ بهعنوان یک معیار امنیتی حل شده است. آنالیز کیفی و پخش توان (بار) پیوسته در الگوریتم مکانیابی سلسلهمراتبی استفاده شده است. همچنین، یک روش جبرانسازی راکتیو معادل، برای ارائهی یک لیست اولویت از مکانهای DG برای جبرانسازی توان راکتیو در زمان کمبودهای توان راکتیو پیشنهاد شده است. شبیهسازیها بر روی شبکهی توزیع شعاعی 33 باسه مشهور بکار رفته است. نتایج، کارایی الگوریتم مکانیابی و روش رتبهبندی را نشان میدهد.
کلمات کلیدی
پخش بار پیوسته (CPF)، تولید پراکنده (DG)، تحلیل کیفی، شبکههای توزیع شعاعی، پایداری ولتاژ.