پایانامه

پایان نامه و مقاله های دانشجویی

پایانامه

پایان نامه و مقاله های دانشجویی

پایان نامه تحلیل عوامل شغلی بر اساس مدل ویژگی های شغلی

پایان نامه تحلیل رابطه عوامل شغلی با تعهد سازمانی بر اساس مدل ویژگی های شغلی

پایان-نامه-تحلیل-رابطه-عوامل-شغلی-با-تعهد-سازمانی-بر-اساس-مدل-ویژگی-های-شغلیدر متون تحقیقی اخیر، نگرش کلی تعهد سازمانی، عامل مهمی برای درک و فهم رفتار سازمانی و پیش بینی کنندۀ خوبی برای تمایل به باقی ماندن در شغل می باشد. تعهد و پایبندی مانند رضایت شغلی، دو طرز تلقی نزدیک به هم هستند که به رفتارهای مهمی مانند جا به جایی و غیبت اثر می گذارند.دانلود فایل


پایان نامه نحوه عملکرد ادوات ذخیره کننده اطلاعات دیجیتالی

پایان نامه نحوه عملکرد ادوات ذخیره کننده اطلاعات دیجیتالی

پایان-نامه-نحوه-عملکرد-ادوات-ذخیره-کننده-اطلاعات-دیجیتالیدر این پروژه به بررسی انواع حافظه‌ها ، چگونگی عملکرد دیسک‌ها و نیز نحوه ی ضبط اطلاعات بر روی آنها و به طور کل ضبط روی مواد مغناطیسی می‌پردازیم. هنگامی که اطلاعات بر روی یک به اصطلاح واسطه ذخیره یا ضبط می‌گردند (در اشکال متفاوت ضبط مغناطیسی) ، در می‌یابیم همواره چه در زمان گذشته و چه در زمان حال این دانلود فایل


پایان نامه عزت نفس بین ورزشکار و غیر ورزشکار

پایان نامه بررسی و مقایسه عزت نفس بین دانشجویان ورزشکار و غیر ورزشکار پسر و دختر

پایان-نامه-بررسی-و-مقایسه-عزت-نفس-بین-دانشجویان-ورزشکار-و-غیر-ورزشکار-پسر-و-دخترتحقیق حاضر در پی یافتن چگونگی رابطه ورزش و عزت نفس در دانش آموزان پسر مقطع متوسطه است و ضرورت آن از چند جنبه نمایان است.می دانیم که در سال های اخیر بحث های زیادی در رابطه با اجرای طرح فراگیر ورزش در کشور وجود دارد و مقدّمات آن نیز در حال پیگیری است که یکی از راه های اجرای این طرح از طریق مدارس است ضدانلود فایل


پایان نامه تاثیر موسیقی در کاهش اضطراب


پایان نامه تاثیر موسیقی در کاهش اضطراب

پایان-نامه-تاثیر-موسیقی-در-کاهش-اضطراب اهداف تحقیق: هدف از تحقیق حاضر این است که آیا تمایل به موسیقی و نواختن آن می تواند از اضطراب و دلهره کاهش بدهد یا مخصوصاً اگر موسیقی ، موسیقی پاپ باشد و نوع نواختن وسایل موسیقی مانندگیتار و ... در اضطراب نقش موثری دارد یا نه .دانلود فایل

پایان نامه تاکتیک و تکنیک تبلیغات

پایان نامه تاکتیک و تکنیک تبلیغات

پایان-نامه-تاکتیک-و-تکنیک-تبلیغاتآیا تبلیغات فقط نشان دادن نام، نشان و شعار در رسانه ها با صرف بودجه های کلان است؟ آیا تکرار پیام یک محصول یا شرکت در رسانه ها ضامن موفقیت است؟ آیا هنوز به جمله ی معروف شرکت مک کان که می‌گفت «قلب ها را تسخیر کن، کیف پول ها به دنبالش خواهد آمد» می‌توان معتقد بود؟ آیا می‌توان با تبلیغات، مخاطبان را وفادانلود فایل