پایانامه

پایان نامه و مقاله های دانشجویی

پایانامه

پایان نامه و مقاله های دانشجویی

پروژه آمار در مورد استفاده از تلویزیون


پروژه آمار در مورد استفاده از تلویزیون

قیمت:30000ریال

موضوع :

پروژه آمار در مورد استفاده از تلویزیون

فرمت فایل: word (قابل ویرایش)

همانطور که از نمودارها مشخص است تلویزیون در جامعه ما محبوبیتی ندارد و افراد اغلب مقدار کمی از وقت خود را صرف تماشای تلویزیون می کنند و اکثر کسانی که تلویزیون نگاه می کنند در شب ها به دیدن برنامه های ورزشی می پردازند به همین دلیل تلویزیون در میان افراد جامعه ی ما محبوبیت ندارد و افراد اغلب به جای نگاه کردن برنامه های تلویزیون به دیدن برنامه های ماهواره ای آن می پردازند.
تحلیل نمودارهای رسم شده
نمودار دایره‌ای
شما چند ساعت از وقت روزانه ی خود را صرف تماشای تلویزیون می کنید.
نگاه کردن تلویزیون چه مقدار بر معلومات عمومی شما تأثیر می گذارد.
شما چه اوقاتی در روز را صرف تماشای تلویزیون می کنید.
شما بیشتر به دیدن چه برنامه هایی از تلویزیون می پردازید.
شما در روز چند بار به اخبار تلویزیون مراجعه می کنید.
شما چه مقدار از وقت خود را صرف تماشای برنامه های ورزشی تلویزیون می کنید.
هدف شما از تماشای تلویزیون چیست.
شما در کل برنامه های تلویزیونی را چگونه ارزیابی می کنید.
شما ارتباط دقیق جامعه با تلویزیون را چگونه ارزیابی می کنید.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

آمار بررسی هدفمندسازی یارانه ها

آمار بررسی هدفمندسازی یارانه ها

قیمت:30000ریال



موضوع :

آمار بررسی هدفمندسازی یارانه ها

فرمت فایل: word (قابل ویرایش)

این پروژه به صورت فایل ورد و قابل تغییر در ۲۵ صفحه می باشد . هدف این پروژه بررسی هدفمندسازی یارانه ها و میزان رضایت مردم از آن و آثار و نتایج هدفمند سازی یارانه ها می باشد . در زیر فهرست مطالب ، مقدمه و نمودارهای موجود در پروژه را مشاهده خواهید کرد .

مقدمه
هدف از گرد آوری و تنظیم این پروژه آمار بدست آوردن نتیجه ای هر چند کوچک ومختصر ودارای جامعه آماری بسیار کوچک می باشد که بتوان تا حدودی میزان رضایت ونظر مردم را راجع به هدفمند سازی یارانه به دست آورد.
این آمار گیری می تواند مقدمه ای نه چندان ناچیز از نظر مردم راجع به آزاد سازی قیمت ها و هدفمند کردن آن باشد .امید است بتوان با همفکری و کمک اقشار مختلف جامعه سهم کو چکی در آبادانی کشور و حل مشکلات عدیده مردم ایفا کرد.آبادانی کشور فقط در سایه همفکری و کار زیاد و مشارکت در سازندگی کشور می باشد .امید است بتوان روزی کشور را به قله های رفیع موفقیت و آبادانی برسانیم.


جمع آوری داده ها
در ابتدا می بایست موضوع آمار گیری را انتخاب نموده و سپس سوالات مورد نظر را طوری انتخاب کرد که هدفدار بوده و در پایان به یک نظر کلی و جامع برسیم .
بعد از انتخاب سوالات باید جامعه آماری خود را انتخاب نموده و کسانی را انتخاب کنیم که بتواند به موضوع ما کمک بکند .
البته در انتخاب سوالات از اینترنت نیز استفاده کردیم سپس در پایان سوالات را دسته بندی ودر یک جا قرار دادیم تا بتوان نمودار مورد نیاز آن را ترسیم کرد در انتها نیز با صفحه آرایی و نوشتن مقدمه ونتیجه گیری کلی به کارمان پایان دادیم .



جامعه و نمونه آماری
جامعه آماری در این پروژه سرپرستان تمامی خانواده هایی می باشد که فرزندشان در دبیرستان ما تحصیل می کند و نمونه آماری نیز سرپرست 70 دانش آموزی است که در دبیرستان مشغول به تحصیل هستند . نمونه به صورت کاملا تصادفی از دانش آموزان انتخاب شده و پرسشنامه برای تکمیل به دانش آموزان داده شده تا برای سرپرست خانواده ببرند و آنها در منزل پرسشنامه را تکمیل نموده و برای ما بیاورند و ما با تجزیه و تحلیل داده ها این پروژه را تکمیل نماییم .



پرسشنامه
١- آیا از میزان در آمد ماھیانھ خود راضی ھستید؟
بلھ ○ خیر
٢- میزان یارانھ در نظر گرفتھ شده برای ھر فرد کافی می باشد؟
بلھ ○ خیر ○ متوسط
٣- آیا ھدفمند سازی یارانھ ھا بھ نفع اقشار مختلف جامعھ می باشد؟
بلھ ○ خیر
۴- ھدفمند سازی یارانھ ھا تا چھ میزان درتورم ماھھای اخیر موثر بوده است؟
کم ○ زیاد ○ متوسط
۵- ھدفمند سازی یارانھ ھا تا چھ میزان بھ وضعیت معیشتی افراد فقیر جامعھ
کمک می کند؟
کم ○ زیاد ○ متوسط
۶- میزان رضایت عامھ مردم از ھدفمند سازی یارانھ ھا بھ چھ میزان می باشد؟
کم ○ زیاد ○ متوسط
٧- ھدفمند سازی یارانھ ھا درنظام بانکی کشور تاثیری دارد؟
بلھ ○ خیر ○ متوسط
٨- آیا آزاد سازی قیمت ھا نقشی در کاھش مصرف انرژی ایفا کرده است؟
بلھ ○ خیر ○ متوسط
٩- آزاد سازی قیمت ھا چھ میزانی در افزایش استفاده از ناوگان حمل ونقل
عمومی تاثیر داشتھ است؟
کم ○ زیاد ○ متوسط

١٠ - تا چھ اندازه بھ موفقیت ھدفمند سازی یارانھ ھا امیدوار ھستید؟
کم ○ زیاد ○ متوسط
١١ - میزان رضایت شما از خوشھ بندی دھک ھا بھ چھ میزان می باشد؟
کم ○ زیاد ○ متوسط
١٢ -پرداخت نقدی یارانھ ھا چھ میزان بھ قدرت خرید مردم می توان کمک کند؟
کم ○ زیاد ○ متوسط
١٣ - میزان تاثیر حذف یارانھ ھا در افزایش بیکای در کشور بھ چھ میزان می باشد؟
کم ○ زیاد ○ متوسط
١۴ - حذف یارانھ ھا چھ میزان در زندگی خانوارھای بی سرپرست(زنان)تاثیر
دارد؟
کم ○ زیاد ○ متوسط
١۵ - میزان تاثیر ھدفمند سازی یارانھ ھا در قیمت مسکن صعودی اند یا نزولی؟
صعودی ○ نزولی



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

دانلود پاورپوینت ماهیت و مفاهیم تئوری

دانلود پاورپوینت ماهیت و مفاهیم تئوری

قیمت:30000ریال

موضوع :

دانلود پاورپوینت ماهیت و مفاهیم تئوری

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)


دسته: مدیریت (مبانی سازمان و مدیریت- اصول مدیریت- مدیریت عمومی- تئوری های مدیریت پیشرفته(

تعداد اسلاید: 32 اسلاید

این فایل شامل پاورپوینت "ماهیت و مفاهیم تئوری" بوده که در 32 اسلاید بصورت بسیار زیبا طراحی شده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس (کنفرانس) برای درسهای مبانی سازمان و مدیریت- اصول مدیریت- مدیریت عمومی- تئوری های مدیریت پیشرفته در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته مدیریت مورد استفاده قرار گیرد. فهرست عناوین مهم این فایل شامل بخشهای زیر است:

تعریف نظریه / تئوری

ویژگی های تفکر تئوریک

ویژگی های تفکر راهبردی

مراحل ایجاد تئوری

تله های موجود در تئوری پردازی

اهداف نظریه پردازی

چرخه نظر – عمل

مبانی نظریه

منابع استخراج نظریه ها

دسته بندی اصول بنیادین (کانت)

ویژگی های اصول بنیادین

پیشینه نظریه

سه دیدگاه مختلف نسبت به نظریه

نظریه از دیدگاه کلاسیک ها

نوشتارهای معاصر درباره نظریه

اجزاء مهم ترکیب یک نظریه

پارادایم

نرم های اعتبار تئوری ها (شرایط و الزامات)

نمونه هایی از تئوری های مطروحه


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

دانلود پاورپوینت استراتژی محصول، خدمات و برند

دانلود پاورپوینت استراتژی محصول، خدمات و برند

قیمت:50000ریال


موضوع :

دانلود پاورپوینت استراتژی محصول، خدمات و برند (فصل هشتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)


دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 35 اسلاید

کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت کامل و جامع فصل هشتم این کتاب در 35 اسلاید با عنوان " استراتژی محصول، خدمات و برند " می باشد که می تواند به عنوان سمینار در کلاس( ارائه کلاسی) برای درس مدیریت و اصول بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:

تعریف محصول

محصولات، خدمات و تجربیات

سطوح محصولات و خدمات

دسته بندی کالاها و خدمات

محصولات مصرفی

ملاحضات بازاریابی در مورد محصولات مصرفی

محصولات صنعتی

تصمیمات مجزای محصولات و خدمات

تصمیمات محصول و خدمت

تصمیمات مربوط به یک محصول

برند

بسته بندی

برچسب زنی

خدمات پشتیبانی محصول

تصمیمات خط محصول

تصمیمات آمیخته محصول

ابعاد آمیخته محصول

تصمیمات اصلی استراتژی برند

تثبیت موقعیت برند

انتخاب نام برند

حمایت از برند

استراتژی توسعه برند

توسعه خط

توسعه برند

چند برندی

برندهای جدید

مدیریت برندها

بازاریابی خدمات

ماهیت و خصوصیات یک خدمت

استراتژی بازاریابی شرکتهای خدماتی

وظایف اساسی بازاریابی شرکتهای خدماتی


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

دانلودجزوء حسابرسی 2 استاد عقیل عمویی

دانلودجزوء حسابرسی 2 استاد عقیل عمویی

قیمت:50000ریال

موضوع :

دانلود جزوء حسابرسی 2 استاد عقیل عمویی


این فایل از استاد محترم استاد دانشگاه پارسا بابلسر دریافت شده است

نظرات شما به استاد مربوطه ارجاع اده می شود.


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید